Camisa Le débardeur de tulipans

Per Sant Jordi em vaig autoregalar un llibre de patrons francés que es diu Dressing Chic – revisite les 70sEl vaig conèixer gràcies a la Isabel de la Vie en DIY, que ja ha cosit vàries coses del llibre, i  el vaig poder aconseguir gràcies a l’Alícia de Modistilla de Pacotilla, vaja que ha sigut una feina en equip!

1

2

El llibre té molts patrons que m’agraden molt i ja tinc un parell de peces més a punt de veure la llum, però sí que crec que té una pega i és que les talles són grans i tot em va ample. Per molt que faci una talla 38 i li tregui el marge he d’acabar entrant una mica més.

Això és el què li passa també a aquesta camisa que m’encanta tant per la forma com per la tela, però que tot i haver-la fet una mica més estreta encara me la veig massa ampla

3

Una de les parts principals de la camisa és la part del davant, enganxada al canesú i amb una obertura que la fa especial.

4

5

Em té enamorada la part del darrere, amb el canesú vermell a joc amb els tulipans i amb unes petites pinces que fan que quedi la mar de bé!

6

Jo crec que fins i tot a l’Esquitx li agrada la tela, el patró, els detalls, els acabats…

7 8

Aix, si és que és un amor, i tan li fa el què porto posat, ell baveja qualsevol peça a canvi d’uns quants mimitus!

Com ho veieu? També us sembla que és massa ampla? I què me’n dieu de la tela?quan la vaig veure vaig tenir clar que havia de ser meva!

Anem a donar una volteta pel RUMS aquesta setmana?

firma

Anuncis

18 thoughts on “Camisa Le débardeur de tulipans

  1. M’encanta la camisa, potser si que un pel mes entrada et quedaria igualment bé, però aixi ja està genial!! Quins tulipans!!

  2. a mi me gusta tal y como está, es un amor de camisa… y si es un poco holgada pero en verano, veras que lo agradecerás. La mía tb ha quedado ancha y me la pienso poner infinidad de veces… jijiji

    Me muero con la última foto… que cosa mas bonita XD y que paseo más chulo para las fotos… Precioso!

  3. La tela és molt bonica i el patró m’agrada molt. Ara em miro el llibre 🙂
    Jo no te la veig massa ample, però no sé, a mi m’agraden les coses estretes i si vaig ample em sembla que porto un sac de patates.
    I l’Esquitx és preciós. És un gos arrugat, com diu el meu fill 🙂

  4. M’encanta el diseny i la combinació de robes. Respecte a la mida, pot ser de davant sembla una miqueeeta ample pero no gaire, la esquena et queda perfecta… La veritat es que a mi m’agraden les camises una mica amples, aixi que si per mi fos, no la retocaría. Una abraçada i enhorabona, trobo que ha de ser molt complicat cosir la part de davant , i les peçes amb les pinçes al canesu…estas feta tota una profesional! Esperant veure la resta de projectes! 😉

  5. Ohhhhh esta fue la primera blusa que cosí y ya tengo 3…a mi me gusta que quede así holgada! Las telas preciosas y ese efecto un poco western del rojo en el canesu! M’ha fet il.lu veure-te-la feta! Aquest llibre és una meravella!!! Gràcies per citar-me 😉 no paren de cosir les mateixes coses per separat. Un dia ens hi posem juntes !

    BEsos

    Isabel

  6. Retroenllaç: Camisa halter | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

