Quines vacances!

Asseguda al sofà fet amb palets (que per cert encara no us he ensenyat!) fent una cocacola i unes patates amb la companyia de l’Esquitx, me n’adono de més coses de les que sóc capaç d’assumir. 

Ser psicòloga mai m’ha servit de gaire a nivell personal, més aviat al contrari, tinc tendència a estar en lluita constant amb el meu món interior, i us asseguro que això és esgotador. Sóc una persona impulsiva i visceral que de manera voluntària s’ha tancat en un pot quadrat ple de racionalitat, i clar, com podeu comprendre el meu cervell és una festa contínua…heu vist la pel·lícula Inside Out? m’encantaria veure la meva sala de control jejeje deu ser tot un espectacle digne d’una bona sessió de crispetes.

  

El cas és que tot i que ja sabia que aquest any faria vacances al Juliol, no volia desaparèixer com he fet i la intenció era dir-vos-ho i explicar-vos que ens veuríem a la tornada…però per una vegada no van servir de res les llistes i la planificació que ha estat marcant la meva vida els últims anys: l’ordinador es va fer malbé, vaig marxar a fer un trosset del Camino de Santiago jo sola… i a la tornada crec que ara ja sí puc dir obertament que tinc una crisi existencial, la crisi dels 30 potser?

Quan vaig fer els 21 vaig girar la meva vida cap per avall, i ara, tot i que no és ben bé el mateix, torno a ser un huracà que s’emporta per davant el què troba sense saber ben bé cap a on tirar. La veritat és que estic acostumada a no saber decidir, canviar d’opinió cada hora, i pensar més del compte, suposo que al final és inevitable i cadascú s’acostuma a viure amb un mateix, doncs tampoc ens queda altre remei. El que és realment perillós i em dol de tal manera que sembla que em clavin un punyal és que per culpa d’això hi ha gent que pateix…suposo que són els efectes colaterals.

Ja sé que les meves crisis personals us deuen importar ben poc, i ben fet que feu, però escriure-ho és la manera d’ordenar els pensaments i contextualitzar el què anireu veient per aquí.

firma

Anuncis

9 thoughts on “Quines vacances!

  1. Doncs el q expliques si q m’importa, encara q no faré d’això un drama personal q prou feines tinc amb les meves menjades de pot ( ¿tarro en castellano?) suposo q la vida es això, anar fent el q et sembla correcte i millor i tenir de vegades crisis existencials que et facin revisar … Com envejo les teves vacances, jo fa uns anys vaig arribar a Burgos ( encara q amb companyia) i sommio amb acabar. Un montón de besos.

  2. Doncs anims! les crisis son la sortida mes directa amb un objectiu esencial.. anar cap endavant amb les coses més clares, i convençuda de tornar a agafar “las riendas” de la teva vida com les vulguis portar… Has fet el camí sencer? llavors has tingut moltes estones per mirar cap a dins i rumiar… quins records… encara que jo no més vaig fer fins a Logroño fa molts anys ja, va ser un camí de descuberta de mi mateixa i de valorar amb coratge com volia viure una nova etapa de la meva vida. Una forta abraçada!

  3. Exposar les idees plasmant-les per escrit és una gran teràpia…jo crec que la majoria de bloggers el bloc en serveix com a via d’escapament. Reflexionar i tenir crisis existencials de tant en tant va bé, ja que ens ajuda a prioritzar allò que és important i el que potser no ho és tant…reorganitzar-se i tirar endavant forma part del camí!
    un petonet

  4. Feia dies que obria el teu blog i no hi había res de nou,pero avui cuán l’he obert i he trobat el teu comentari,a estat una sorpresa.tot i que esperaré veure el teu nou sofá amb Moltes ganes;). …..crec que com a dona totes t’em entes molt be.nose pq solem donarli tanta feina al nostre cap!!pero es aixi!
    Et desitjo que acabis de pasar unes bones vacances.i que comencis amb molta força per seguir ensenyant aquestes manualitats tan boniques que FAS sempre.

M'encanta llegir els teus comentaris!

