Agafant aire

Avui somric. Després de dies d’incertesa en el meu cap i llàgrimes als meus ulls, per fi somric. He pres una decisió, i estic contenta. Tinc molts dubtes i moltes pors, però el simple fet de veure que davant la idea de marxar a viatjar sola pel món se’m dibuixa espontàniament un somriure a la cara, el qual m’és impossible d’amagar, ja m’indica que vaig pel bon camí.

Encara no sé res més, ni on aniré, ni com m’ho faré, ni quant de temps estaré fora, però tan és, he fet el primer pas i ara això ja és imparable. El meu cor fa saltironets d’alegria i d’emoció!

Sé que no serà fàcil, però de fet la monotonia tampoc ho és oi?

viajar

{foto}

Fa uns mesos em trobava a mi mateixa escrivint això… finalment les coses han anat agafant una altra forma i no serà ben bé el què faré, però el què si que sé segur és que tinc una temporada per endavant per agafar aire i fer realitat el què sempre em pensava que només feien els altres. Per ara el Nepal i la Índia m’esperen!

Encara em queden 3 setmanetes per aquí, i gràcies a la Vero, que és l’alegria personificada i em cuida molt més del què em mereixo… tinc coses cosides per ensenyar-vos, a l’espera de passar a formar part de l’interior de la meva motxilla!

Ens veiem ben aviat!

firma

Anuncis

12 thoughts on “Agafant aire

  1. Que bonita frase…

    Hayyyy madre lo que te voy a echar de menos!!!!!

    Que la vida no se te escape y disfrutes cada momento y cada experiencia del viaje. A la vuelta quiero todos los detalles..

    Muaccccccccccccccccccssssssssssssssssssss

  2. Guau! tan obsesionada estudiando que me perdí esto!
    Que valiente!
    Desde el fondo fondo fondo de mi alma te admiro y te deseo un gran viaje!
    bbbbb

  3. Què fort!!! Porto tres setmanes sense poder entrar a wordpress i em trobo amb tot això!!! Sort que per altres vies m’imaginava coses, que si no, m’agafa un cobriment, jajaja!!! Segur que serà una experiència magnifica, de la que treuràs molta pau… Molta sort, Pots!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

