Faded Stripes animal print

Ja sabeu que estic omplint la motxilla per marxar a prendre l’aire. La veritat és que el més complicat serà que la roba quedi bé entre ella, però segur que trobo la manera de combinar-les… i sinó tampoc passa res que total no crec que li importi a ningú, i a mi tampoc.

maleta

{foto}

La primera peça que us ensenyo és una samarreta que ja fa temps que està cosida, però que encara no havia trobat el moment de fer-li fotos… i de fet ja em perdonareu però tampoc és que en tingui gaires!1

És una Faded Stripes de la revista Ottobre com totes les altres que podeu veure aquí, amb la diferència que aquesta és més llarga de darrere, i he fet servir una tela d’estampat animal print de color rosa…que us juro que en me vida m’hauria imaginat que em posaria, però mira, al final i vaig la mar de bé!

2

Per davant és una samarreta negra normal, i suposo que és com tot, el fet de no veure constantment l’estampat ajuda a que no em saturi i me’n cansi!

3

4

I fins aquí la meva aportació d’avui al RUMS… se’m fa estrany i tot després de tant de temps!

firma

27 thoughts on “Faded Stripes animal print

  1. La camiseta es una pasada de chula, pero las fotos, madre mía que desastre te hice, si no hay ni una bien emfocada, perdón, perdón, a la próxima intentaré hacerlo mejor “mestra”
    Vas a ir genial con esta camiseta por el mundo.

    muacs

  2. De vuelta y con camiseta!!!! que alegría verte por aquí!
    Que te voy a decir de tu rums de hoy, me encanta ese patrón y me masencanta tu elección de telas.
    bbbbbbbbbbbbbbbb

  3. Así que las fotos son de Verónica??? y yo que pensaba que estaban así a posta para darle dramatismo a la tela de animal print??? creo que es la versión que más me ha gustado de todas las que he visto, y digo creo porque han sido taaaantas.
    Acertadísima la idea de ponerlo en la parte trasera, atrevida pero en su justa medida.
    Y feliz de volver a verte por aquí 😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

