Ceinture pacôme

De vegades et lies a cosir coses que no saps si faràs servir… de fet no saps ni per a què serveixen! Però mira, em venia de gust estrenar les sedes de Cambodja i em va semblar una bona opció.

1

Maleït el dia que se’m va acudir perquè mare meva, la tela es mou, es desfila només mirar-la, s’arruga…ho té tot la pobra perquè la guardis al calaix i no te la tornis a mirar mai més. La veritat és que l’hauria pogut tornar a guardar i punt, però al final ha sortit una cosa mig decent.

2

La Ceinture pacôme del llibre Sarouels és molt maca, i considero que ha quedat força bé…tot i que fent trampes. Com que la tela és tan delicada no m’he atrevit a fer el forat que s’ha de fer per passar el llaç; estic segura que s’hauria desfilat tot i no hauria pogut arreglar-ho, així que per ara, així es queda.

3

Ja sabeu que tot el què us estic ensenyant aquests dies ho he cosit amb la companyia de la Vero, i de fet li vaig regalar i se l’ha quedat ella. Al seu blog podeu veure com queda la part del darrere, ja que és reversible.

  
Com que som així d’agosarades, no en vam tenir prou en cosir-ne una sinó que al final ens vam animar i jo també tinc la meva! Aquesta és una mica diferent perquè porta un biaix de setí a tot el voltant.
Com ho veieu? amb quina combinació de colors us quedeu?

Aprofito per participar al Sarouelmanía de la Pantigana i al RUMS!

firma

8 thoughts on “Ceinture pacôme

  1. Pero mira que ha quedado requetebonita, trabajito nos costó, pero oye creo que la salvamos!
    Yo todavía tengo la otra cortada para meter tijerilla, miedo me da jujuju seguro que cuando vuelvas la habré acabado, o no? jajaja
    Al final te han quedado monísimas!
    Muacs

M'encanta llegir els teus comentaris!

