Bronte top

Fa temps que vaig veure per primera vegada aquesta samarreta… i em vaig enamorar de la forma del coll. Tenia moltes ganes de fer-la, però mai trobava el moment, fins que l’altre dia a la marató de costura amb la Vero vaig acabar tenint la millor versió del Bronte Top que mai m’hagués pogut imaginar!

1

Està feta amb punt de Cal Joan, combinant el negre amb el fucsia a topos… tenia guardada aquesta tela per una ocasió especial i m’encanta com ha quedat!

2

És còmoda, maca i a més em servirà com a record mentre estigui a l’altra punta del món.

Vam tallar la talla 10 i després vam haver d’afegir un trosset al costat…però dóna el pego!

3

Vam anar molt ràpid fent les fotos i no han quedat massa bé, però és que després de tot el dia cosint estàvem a punt de quedar-nos sense llum per fotografiar!

Si us ha agradat el patró no us podeu perdre les versions que han fet la Uve de Verónica i Fushu Fana… vigileu perquè us crearan la necessitat de tenir-ne un d’igual segur!

Anem a veure què hi ha pel RUMS d’aquesta setmana?

firma

Anuncis

22 thoughts on “Bronte top

  1. Yo que la he visto en persona, aseguro que es preciosa, vamos que te sienta genial.
    Dios!!!! me dedico a coser, porque lo que son las fotos va a ser que no, perdón, perdón, perdón…. ainssss Si con mi caca movil hubieran quedado mejor!
    Pero si no se ven los topos!

    Este patrón me encanta, no es díficil y creo que para verano repetiré en manga corta.

    Encantada de haberle metido mano a tu camiseta, jejeje Espero que la luzcas allá donde vayas campeona!

    muacs

  2. M’encata aquest patró, de fet me’l vaig comprar en un atac de compra compulsiva, però com no tinc gaire experiència cosint de moment està a la llista de futurs, que em fa una mica de por el punt, hehehe.

    En topos i fucsia, dues coses que em tornen boja… suposo que ja et fas una idea de quant m’agrada aquest top! Et queda molt bé ^^

M'encanta llegir els teus comentaris!

