Avui

Aquesta matinada he agafat un vol cap a Katmandú i és la primera vegada en me vida que tinc bitllet d’anada però no de tornada. No és que no tingui intenció de tornar, simplement que no sé si m’adaptaré, si voldré estar-m’hi unes setmanes o uns mesos…

perdudacotxe

Podria dir moltes coses sentimentals, profundes i tòpiques, però no cal. Això és un petit parèntesis de la meva vida en el què trobaré a faltar aquells que fan que cada dia la meva vida sigui especial, però segur que ells ni se’n adonaran de que no hi sóc jejeje

Sóc incapaç de llegir un mapa, no trobo mai aigua al mar i fins l’últim moment he estat temptada d’endur-me la planxa del cabell dins la meva motxilla o sigui que no m’auguro un futur massa prometedor descobrint món, però mira, hi ha moments a la vida que se’t fica una cosa al cap i no saps com, et trobes amb l’equipatge fet i pujant dalt de l’avió… doncs no mirarem enrere.

Us deixo uns quants posts programats perquè veieu què he anat cosint aquests últims dies. I si voleu veure fotos de la meva anada d’olla ho podeu fer a través d’Instagram.

Fins aviat!

firma

Anuncis

3 thoughts on “Avui

  1. Pot ser ha arrivat l’hora de rebatejarte i en comptes de dirte senyoreta pots per que guardes pots…dir-t’ho per que tu pots fer això i tot el q et proposis.
    Et desitjo un gran viatge, de fet n’estic segura que ho serà, molts petons.
    Et veuré a l’instagram…

  2. Bon viatge guapa! Has pres una decisió molt valenta de la que segur que no t’arrepentiras! Molta sort i dessitjo que quan tornis ens facis 5 centims d’aquesta gran aventura!! Una abraçada molt forta

  3. Quèèèèèè!!! I jo pensant que seria cosa d’unes setmanes, i resulta que potser no et veiem fins a saber quan!!! Doncs me n’alegro molt. Aquestes coses s’han de fer quan tens la necessitat, i aprendre de totes les experiències que viuràs. D’una altra manera, et lamentaries tota la vida de no haver-ho intentat!!! Fins aviat Pots!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

