Pantalons tot terreny

A aquestes alçades pot ser que ja me’n hagi arrepentit del pas què he fet o bé que ja m’estigui aclimatant… qui sap, sigui com sigui us segueixo ensenyant cosetes que m’he cosit per aquests dies fora.

1Gairebé sempre vaig amb texans, i a part d’uns pantalons de trekking crec que estarà bé portar alguna cosa més còmoda i adient per anar com una “pòtola” pel món… però amb glamour eh! Així que aquí teniu els primers pantalons pantalons tot terreny, sabeu qui em va comprar la tela i em va ajudar a cosir-los oi? jeje no cal ni que us ho digui…la Vero!

2

3Són molt còmodes (tinc la sensació que vaig amb pijama). Estan fets a partir d’un patró de leggins al que li vam afegir 5 dits o més per cada costat i els hi vam posar butxaques, una tapeta falsa i puny a la cintura i als turmells.

4

5

Ei, i combinen a la perfecció amb les “sandàlies de mudar” que duré mentre estigui fora.

6

Amb ells puc fer fins i tot yoga …si és que el meu cos aguanta clar, perquè no sóc capaç de mantenir la posició més de 2 minuts!

7

Així s’hi està molt més còmode, on vas a parar!?

Aprofito per participar al RUMS un dijous més!

firma

Anuncis

11 thoughts on “Pantalons tot terreny

  1. Cómo me gusta verte con trapitos donde he metido tijera jijijii

    Confirmo que esta tela es la mar de cómoda, pijama se queda corto… vas a ir la mas de cómoda por el mundo veras!
    Donde andarás? ya lo se…jijiij disfruta mucho que a la vuelta tienes faena!

    Muacs, requetemuacs, un abrazo de oso y un achuchón enorme!!!!!!!!!!!

  2. De segur q estas mes q encantada d’estar allà, amb els teus pantalons i tooootes les samarretes. Si q semblen una mica pijama, però tot i això m’encanten, aquesta tela es guapíssima, ja li he vist a la Vero q també s’ha fet uns.
    Molts peton maca, gaudeix de l’aventura.

M'encanta llegir els teus comentaris!

