Una ronyonera molt especial

Una de les coses més útils quan te’n vas de viatge és una ronyonera. M’encanten perquè et permeten tenir les mans lliures, i tot ben a prou teu i controlat. Me’n vaig cosir una pel Camino de Santiago que diria que ni us l’he ensenyat, a veure si tinc temps de fer-li fotos algun dia de la meva vida.

2

Aquesta que us ensenyo és molt especial perquè està fet a partir d’uns texans reciclats, i la Vero la va pintar perquè tingués molt de significat.

La part de fora és un pot obert d’on en surten papallones volant lliurement, mentre que quan obres la tapa surt una flor de lotus… és ben bé una metàfora de la meva vida.

3

4.1

4

Per darrere hi va escriure “tu Pots”, i podeu veure que es tanca amb un velcro ample molt còmode.

5

a

Estic enamorada de la meva ronyonera, i evidentment ja està voltant amb mi tots els racons que espero conèixer aquestes setmanes que vénen per endavant!

Ella, que és un cul inquiet i no para, se’n va fer una per a ella. La podeu veure amb més detall aquí però us n’ensenyo un parell de fotografies igualment.

b

c

Tot i que bàsicament l’ha cosit la Vero, jo la vaig acabar fent algunes puntades finals el dia que me la va portar a casa jeje o sigui que tècnicament també l’he cosit jo, no?  No sigueu molt estrictes amb mi RUMSeres 😉

7 thoughts on “Una ronyonera molt especial

  1. No hay mayor placer que hacer feliz a una amiga… me ha encantado pintar para tí, desempolvar los pinceles me ha dado otra de las pequeñas alegrías de la vida, que últimamente me escasean.
    Se que no te la quitas, la veo en casi todas tus fotillos de instagram. Disfrutala y vive a tope la experiencia.

    Muacs y requetemuacs

M'encanta llegir els teus comentaris!

