Faldilla Ottobre

Sí!! per fi tinc la revista Ottobre de dona, i el primer que he fet es una senzilla faldilla.

si DSC_1677

Us imagineu un lloc millor per a les fotos que a la botiga de Cal Joan, envoltada de teles xulíssimes i absolutament inspiradores? Doncs aprofitant la KDD Overlockera del dissabte passat vaig fer una sessió de fotos amb la meva mini d’Ottober!

si DSC_1675

He fet uns quants canvis respecte el patró original, com per exemple escurçar-la … li he tret 16 cm! És que era molt llarga i semblava una monja, aquestes alemanes són molt altes i no m’hi acabava de veure. Després una vegada tallada veig que potser em vaig passar i sembla que vagi a jugar a tennis jeje però ja està fet.

si DSC_1685

si DSC_1690

Per fer-la he fet servir dues teles diferents, una tipus samarreta i l’altra una mica més gruixuda. Només quedava un retallet de la tela estampada i em va semblar que combinar-la amb el blau marí llis era una bona opció.

goma

I la goma de la cintura m’encanta! A les merceries sempre trobo les típiques blanques i negres, i quan vaig veure aquesta de color blau a la creativa me la vaig endur sense pensar-m’ho gens ni mica!

si DSC_1710

DSC_1709

Va ser la meva primera visita a Cal Joan, i vaig fer-hi una bona compra aprofitant tot el què tinc pensat cosir per fer regalets aquests dies, i quan ja vam acabar amb totes les existències ens en vam anar a practicar amb les overlocks… un dissabte genial! Un dia us ensenyo una foto de la Lourdes, la meva petita overlock Toyota, us enamorarà!

si DSC_1719

Ah! gràcies als dos fotògrafs de la jornada, el Lluís i la Vero, i a l’Anna per la paciència que va tenir per aguantar-nos a les boges de la costura molestant-la durant tot el matí!

firmatt

22 thoughts on “Faldilla Ottobre

  1. M’encanta la versió que has fet d’aquesta faldilla!! La combinació de teles i escurçar-la t’ha quedat genial!
    Al final me n’hauré de fer una!

  2. Pero que guapa que es la meva Nuria, com sempre genial!!!! tipás i preciosa!!! que mes es pot demanar aah si si es llesta meravellosa y especial com cap!!!

    m ‘encanta!!!

    tati

  3. m’ENCANTAAAAAA!!! jo també en vull una!!!! i per més pati corta que les alemanes i que tu, que ja saps que a casa calcem curts de cames 😛
    et queda genial!!!!

  4. ¡Hola! Ahora hay un blog específico que recopila las prendas Ottobre que vamos cosiendo, para que podamos ir allí en busca de inspiración para exprimir al máximo la revista. Hemos enlazado esta entrada. Esperamos que no te importe. ¡Te esperamos por allí!

  5. Retroenllaç: Dessuadora Every Day Luxe | Senyoreta Pots

  6. Retroenllaç: Faldilla Soupursu | Mei, fet amb amor

M'encanta llegir els teus comentaris!