Fent torrons…i gaudint regalant-los

Aquest any el meu esperit nadalenc s’ha traduit en ganes de fer mil detalls. Convertir en especials petites coses quotidianes, i aprofitar per regalar-les a aquelles persones que m’envolten i que durant tot l’any aguanten les meves neures.

DSC_0018

Si em seguiu per Instagram o Facebook heu pogut veure que he fet sabó, turrons, gameboys de feltre, galetes de xixona… estoy que me salgo! I encara queden moltes més coses dins el meu caparró com els polvorons, els panettones, tunejar la taula de Sant Esteve… vaja, que espero tenir temps de tot!

Però avui anem al que anem…torrons fàcils , bons, i amb una presentació DIY que enamora.

TORRÓ DE XOCOLATA AMB QUICOS

Ingredients

250g de xocolata negra fondant

250g de xocolata amb llet

80g de llard de porc

100g de quicos

Passos a seguir per a dues tabletes

Primer es fonen les xocolates al bany maria i s’hi incoropora la llard. Quan ja està desfet i integrat s’hi afegeixen els quicos, es remena una miqueta i s’aboca dins del motlle (jo vaig comprar motlles especials, però serveix el  llom d’un tetra brick de llet). Es deixa reposar a la nevera durant unes horetes i ja el tenim llest per regalar!

turró1

La meva mare va aparèixer a casa amb 12 caixes de fusta per a fer torrons, i jo no me’n vaig poder estar i les he tunejat una miqueta, us agraden?

turró2

turró3

Només porten un paper tipus scrap enganxat a la part de dalt, una cinta al voltant, i per donar-li un toc nadalenc una petita decoració enganxada amb silicona.

caixes

És una manera diferent de rebre i regalar un dolç típic oi?

paquetet

Ja tinc els paquetets preparats! Venen acompanyats d’una caixeta de llumins que ben aviat us ensenyo com fer!

firmatt

8 thoughts on “Fent torrons…i gaudint regalant-los

  1. apaaaaaa, això sí que és un LOT DE NADAL com cal!!!! t’hi deus haver estat una bona estona, però estic segura que els que reben el regal estaran més que agraïts, quina monada!!!
    només tinc una pregunta: les caixes dels turrons són alhora el motlle? aleshores l’any que ve, t’hauran de regalar 12 caixes més? 😛

  2. Tenen molt bona pinta!!! La presentació es espectacular! Vaja que de la costura, al bricolatge, passant per la cuina i la perfumería… no et deixas cap racó per explorar i sorpendre’ns (diria que el hortet caurá enguany, oi?) … Felicitats i Bon Any!!!!

  3. Retroenllaç: Intercanvi de punts de colors | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!