Costura i tela compartida – Un vestit d’entretemps

Fa setmanes quan vaig ensenyar la meva última compra de teles pel Facebook la Mercè del blog Kushona em va dir que ella havia comprat la mateixa tela de flors que jo, i em va proposar cosir alguna cosa amb ella i publicar-la el mateix dia.

amb vestit De seguida vaig dir que sí, ja que em feia il·lusió, i a més ja tenia claríssim què volia fer amb aquella roba; el vestit Optic Flowers de la revista Ottobre 2/2015, combinant-la amb una tela texana molt fineta i agradable també de Cal Joan. vestit1 vestit2

Tant el coll com la vora de les butxaques estan pulits amb puny negre, i tot i que no es veu massa bé a les fotos, tots els repunts els vaig fer de color rosa.

vestit4 vestit5

La veritat és que me’l veig una mica massa llarg, i el fet que la cintura sigui tan baixa no sé si m’afavoreix massa, però m’esperaré a que arribi el bon temps  per fer el veredicte final perquè segur que sense mitges el veig diferent.

I ara anem a veure què ha fet la Mercè? veient tot el què fa segur que ens encanta!

Gràcies per la proposta, m’ha encantat! i diria que hem coincidit en la compra de més d’una tela o sigui que ja estem tardant en repetir experiència! Aquesta és una de les coses que mes m’agrada d’aquest mundillo blogueril 😉

RUMSegem?

Ah! Feliç Sant Jordi, ja sabeu que a casa fa dies que esperavem el dia ben acompanyats per un drac moníssim!

firma

24 thoughts on “Costura i tela compartida – Un vestit d’entretemps

  1. Quient tiene percha, tiene percha! todo te sienta genial… pero este vestido, fiu fiu, me encanta! Nada de largo, lo ves raro por las medias, lo mismo me pasa a mí, cuando nos liberemos de ellas seremos las reinas! jejejej

    Segunda vez que pongo el comentario, jijijiji este wordpresss ains.

    muacs

M'encanta llegir els teus comentaris!