KDD de blogs costurils

Aquest dissabte passat, després de milers i milers de missatges de whatsapp per fi va arribar el dia de la trobada bloguera amb les boges de la costura.

qdar

{via}

Va ser un dia ple de sorpreses i detallets, i és que la Isabel ho tenia tot planificat i ens va rebre amb una bossa plena de cosetes per nosaltres gràcies a uns patrocinadors genials!

regals kdd

I a tot això encara hi falten les galetes que va fer la Lourdes… que sort que vaig fer una foto abans d’acabar-me-les perquè estaven boníssimes, i em direu que no són mones?

galetes kdd

Vam estar tot el dia pels Encants, i a part de xerrar i riure molt… em vaig flipar una mica i tinc teles com a mínim fins l’any que vé!

compres kdd

Hi ha un munt de teixits diferents, des de punt a puny, passant per pell…vaja, una mica de cada no fos cosa que em quedés curta! I veieu allò de dalt de tot a la dreta? Doncs aquella petita cosa va protagonitzar el moment foe!

Quan ja gairebé marxavem vam descobrir en una parada una senyora que venia foe de diversos colors, i ens va entrar la bogeria i vam arrassar! Ara no tenim excusa per fer milers de calces…segons la Kiwa com més comidas millor!

foe2

En resum, una experiència increible, on vaig poder conèixer unes persones genials i amb qui em passaria hores i hores xerrant… com si ens coneguéssim de tota la vida. És el que més m’agrada d’aquest món virtual, la de gent autèntica que et trobes..sense paraules!

Espero poder-ho repetir ben aviat!! Sou fantàstiques!

firmatt

35 thoughts on “KDD de blogs costurils

  1. Ohhh que guay!!! reconec que em doneu una mica d’enveja, jo tabmé volía anar pero no vaig poder, si en torneu a fer una altre m’accepteu??? m’encanta la tela vermella de la cantonada esquerra-abaix!

  2. ohhhh quin post més xulo!!!! siiiii jo m’he quedqt amn les ganes de xerrar més amb cadascunad e vosaltres, espero que siiii que hi hagin més!!! petoooons!!! i per les bosses, les vaig preparar amb mooolt de carinyo!!!!

    Isabel

  3. Ay qué chulo!!!!! Me ha encantado leerte… Es que te oigo contarlo!!!!! Un dia estupendo, sois todas geniales!!!! Hay que repetir, no??? Lo hablamos por wasap…. Besicos preciosa!!!!!

  4. es que os leo y me viene un buen rollo increíble, me imagino ese whatsapp echando humo! Si vais a Zaragoza sería genial que fuera en la Creativa (20 al 22 de febrero, ahí lo dejo)

  5. Ahhh! boníssim el teu post, no es podría resumir millor!!
    I les fotos molt bones, ja m’he guardat la de les galetes (golafre de mi, me les vaig fumbre sense fer-la…), i la del foe!! jajajajaja
    Mils de petons preciosa!!
    Fins ben aviat!

  6. amb patrocinadors i tot! això comença a ser seriós eh!!!!
    espero que no arrassessiu massa als encants, que totes juntes devieu ser perilloses de veritat!

  7. Me encanta leer vuestras crónicas. ¡Qué día tan maravilloso! Me lo pasé genital yo también. Lo de Zaragoza no lo veo claro, pero todo es cuestión de rumiarlo… ¡Sois fantásticas!

  8. Ohhh quina enveja sana!!! segur que vau passar un dia genial. Em puc imaginar el “torbellino de risas”, la emociò de conèixer gent que portas temps seguint a la red, la conexiò entre vosaltres….qué xulo… ahhh i també quin perill als Encants, jeje!!!! m’apunto a la propera…

  9. Retroenllaç: DIY: Com fer bombes de bany | Senyoreta Pots

  10. Retroenllaç: Samarreta Raglan Naii | Senyoreta Pots

  11. Retroenllaç: Cardigan Airy per no perdre el glamour | Senyoreta Pots

  12. Retroenllaç: Top de setí | Senyoreta Pots

  13. Retroenllaç: Amiga invisible | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!